Ebru5844 Benim oğlum 15 aylik bu hafta boyunca hep hem gece hem gündüz emzirdikten sonra hep ağlıyor memeyi bırakmak istemiyor uzun süre emiyor sizce bu alışkanlık mi yaptı nasıl düzelir gerçekten çok zor bişey ne yapabilirim ne kadar sürer acaba?
balmom59 Ebru5844 kaybetme korkusu bu sıralar çok gördüm 15 aylık postları Kaygılar başlıyor bu aylarda
Atabetul_hakayik Ebru5844 1 yaşında. Aylardır memeden ayrılırken çok çok ağlıyor. Ek gıda yemesi felan da çok iyi yani aç felan değil. Ben çözüm bulamadım hemen başka bir şeyle dikkatini çekmeye çalışıyorum
Ebru5844 balmom59 sizde de oldumu acaba nasıl baş ettiniz belli bı zamanı varmı gecicek mi cnku böyle giderse hiç istemedigim halde memeyi birakturcam