14032 Oğlum 52 günlük oldu 1 haftadır ansızın ağlıyor hastaneye götürdük bişeyi yok çok şükür aynı durumda olan var mı
Annekuzusu_23 14032 gaz geliyordur belki anlık rahatlıyodur sonra benimde oğlum 40 günlük bugün oda öyle oluyo arada
sevalg 55 günlük bizimde öyle. Bir anda uykusundan uyanıp ağlıyor ya da uyanıkken. Aynı zamanda kıvranıyor. Gazdan olduğunu düşünüyorum bende kolik bebek çünkü. Gaz masajı yapıyorum ve beyaz gürültü açıyorum iyi geliyor.
14032 Yok gaz sancısı değil çok şükür kolikte değil.8 hafta atağıymış ansızın ağlamalar huzursuzluk olabiliyormuş rabbim bebeklerimize şifa versin yardımcısı olsun