3melekannesi_ Arkadaşlar merhaba bebeğim dokuzuncu ayına girdi bu aydan sonra meyve yiyebilir mi sizce
lolitam 3melekannesi_ verebilirsiniz biz 7 ayından beri ara öğün olarak yiyoruz niye beklediniz anlamadım tadım yapmadınız mi
[silindi] 3melekannesi_ benim bebeğim 6.ayına dün girdi ve ek gıdaya başladık, bu ayın sonuna doğru elmayla başlayacağım meyveye. Siz neden beklediniz ki, beklemek mi gerekiyor meyve için🙄
oglumdaoglumm Vermelisin artik bence bende 6.ayda baslamistim kavun karpuz elma armut yani donemin meyvesi neyse onu verdim sadece cilek kivi bunlar alerjen yuksek besinler 1 yastan once vermemelisin