Merhaba herkese. Bebeğim 7 aylık. Uykuları zaten düzenli olan bir bebek asla olmadı. Gece uyanır emmek için 2 saat maksimum uyuyorumdur her gece ama son birkaç gecedir 1 saate düştü bu durum. Uyutuyorum ağlıyor uyanıyor hemen. Emmek için de değil yani gazı mi var yoksa bi yeri mi ağrıyor anlayamıyorum. Diş çıkarma döneminde evet, tetagil aldım fayda etmedi mesela. Ek gıdadan belki gazı desem yani öyle çok fazla da yemiyor,bedenim artık mefta gibi 😔 ayağımda sallıyorum uyutmak için sürekli. Ben uykuyu seven biri hiç değilimdir ama insan uyumazsa da dinç olamıyor,evdeki işler aksıyor,bedeni güçsüz kalıyor. Şişman biri de değilim, hemen şekerim düşüyor ya inanın ağzıma iki lokma atamiyorum. Bide çığlık atmayı öğrenmiş Allah’ım evde sürekli bi bagris 😂 istediğini şimdiden yaptırıyor herkese 🤭🧿 Bu kadar zor olacağını bilsem yine doğurur muydum? Tabiki doğururdum,çok şükür iyi ki oldu ama bi başa çıkma yöntemi yok mu kurban olayım söyleyin da 😂