Bebeğim 10 aylık geçmeyen bi burun akıntısı var dün gece sürekli ağlayarak uyandı doktora götürdük deloday diye bi alerji şurubu verdi dışarı çıkınca hapşırma ve burun akıntısı oluyo yaklaşık 2 aydır bu durumda olupta başka alerji ilacı kullanan varmı acaba ?