Yagmur1 hiç esnaf zihniyeti yok buradaki arkadaşlarda cık cık😄 bişi hiç kullanılmasa Bile alındıgında ikinci ele düşmüştür dolayısıyla 5 tl 10 tl azına satamazsınız yarı yarıya fiyat düşer buradaki arkadaşlar maşallah 10a alıyor 5 sene kullanıyor 5e satıyor 😂😂😂 allahım aklıma mukayyet ol 😆