Kızım 8 ay 6 günlük doğduğundan beri mama meme şeklinde ilerliyoruz 6. Ay dolup da ek gıdaya başladığım da üç gün kuraliyla meyve sebze yoğurt az az yedi fakat nerdeyse iki aydır ne mama içiyor ne ek gıda yiyor ne emiyor denemediğim yöntem kalmadi açlıktan ağlıyor ama yinede hiç bişey yemiyor çeşit çeşit şekilde ek gıda sunuyorum asla ama asla ağzını açmıyor kendi önüne koyuyorum ağzı dışında her yerine sürüyor artık çok yoruldum kendim yemek yiyemiyorum o aç ben nasıl yeyim diyorum doktora soruyorum zorlama diyor ama aç yani beslenme sıfır gece uykusunda bir kere sadece oda 3 ölçek mama veriyorum bide canı isterse uyurken emiyor günde 2 defa falan 3 dakika ancak sürüyordur ama hiç bir sıkıntısı yok gayet enerjik oynuyor dönüyor. Henüz hiç bir dişimiz yok. Tek başıma bakıyorum kimsem yok sadece eşim destek olabiliyor o yüzden soracak bir büyüğüm olmadığı için sizin tavsiyeleriniz varsa lütfen yazın 🙏