Kızlar bebeğim bugün 40 günlük, rutin doktor kontrolüne götürmelimiyim hep sürekli götürüyormusunuz, sağlık ocağında hemşire ve doktor ayrı ayrı kilosuna boyuna gözlerinin içine kafatasına hep baktı aşı sürecinde, her ay aşıda var ve bakıyor sizce yine götürmelimiyim