Merhaba sevgili anneler kizim 28 aylik tuvalet egitimine baslayali 1 hafta oldu.Sadece ilk 2 gun 2 defa kacirma yasadik.Kakasini bezliykende söylüyor tuvalete yapiyordu ama çişini soylemiyordu.Bezi çıkarinca simdi biz göturene kadar çişini tutuyor ne zaman söyler sizce bu durumla karşilaşan var mi?Bu durumda biz tuvalet eğitimini tamamlamis oluyormuyuz.