Kızlar yaa oğlum 5 ayını doldurdu. Daha yeni dr komtrolümüz vardı çok şükür herşey normal. Önceden gecr 1-2 kez uyanırdı emer geri uyurdu. Artık gece o kadar çok uyanıyorki 5-6 kez en az uyanıyor. Bi bakıyorum gözler cin gibi emiyor geri uyuyor sabahta erkenden 7 de uyanıyor. Sabaha karşı da fıkır fıkır uyuyor hep sallıyorum. Gündüz çok uyuyor desem o da yok kısa kısa başında gelip arada sallıyorum tık desem uyanıyor şöyle bi derin uyku yok hiç🥺