Merhaba kızlar oğlum 5 ay 13 günlük. Maalesef saçlarım da çok beyaz var ve kaşınıyor. 40 içindeyken boyamıştım ama doğal boya kullanmıştım hemen aktı. Şimdi evimde koleston boya var? Süte geçeceğini düşünmüyorum ama baktığım da boyamayan insanlar var bu sebepten. Gece uykusuna yatınca balkonda boyamayı düşünüyorum. Zaten çok ağır kokusu günlerce kalmaz diye düşünüyorum. Siz boyama yaptınız mı?