Miray2024 zaten ek gıdaya muhakkak 6. ayda başlayacak diye bir durum yok ek gıdaya başlama kriterleri var onlardan biri de başını tutabiliyor olması eğer tutamıyorsa zaten 6. ayda başlamak şart değil. Eninde sonunda başını da tutar döner de kendinizi boşa yıpratmayın. Gerçekten de her bebek farklı hepsi dönmeyi sevmiyor benimki de tembel mesela hala emeklemiyor 😅 dönmeye başlaması da bir anda olmuştu odasına bi girdim yatağında sırtüstü dönmüş vaziyette buldum hatta eşime dedim ki çocuğu niye çevirdin 🤣 meğer kendi dönmüş sıpa çok şaşırmıştım