babyboyege M3rhaba Evet biz yaşadik.Kabus gibiydi benim bebeğim prematüre 30 +6 da doğdu.Nöroliji doktoru direk riskli bebek,gevşeklik var deyip bi ton kan istediler, usg istediler.Fizik tedaviye gönderdiler.Sonrası biz hepsini yaptırdık hepsi normal çıktı.1 ay daha fizik gordü bu bebekte birsey yok dedi.Gelisimsel pediatri falan gördü oda gayet iyi dedi.Zaten çocuk doktorumuza bebeğime riskli bebek dediler deyip durumu anlatınca gözlerini devirip saçmalama zamanında doğup 6 aylık olan bebekler bu hareketleri yapamıyor demişti.Şimdi 3 yaşında gayet iyi maşallahı var.Çok şükür.Aklıma geldikçe hala kötü oluyorum.