Brcstndg Sekerlik14 ben çocukken annem bana kullanırdı hem zayıftım diye hem de arada uyuyayım diye. Yani birkisel bir şurup diye biliyorum. Doktorunuz vermiş içinize sinmiyorsa bir hekime daha danışın. Belki kan değerleri düşüktür. Kansızlıkta iştahsızlık yapar. Bu arada ben kullanır mıydım hayır.
Damlatahaata Sekerlik14 oglum 3 yaşındayken bizede vermisti doktor hic yemekyemiyodu butun gün ac geziyordu bunu verdi kullandik ama sürekli degil 1 hafta kullandıysak onun bir gunu ıcirdim bir gunu icirmedim uyku hali olmadi hic ama istahini guzel açmıştı
Superisi Bunu 18 yaşında kız kardeşim kullanıyor iştah açıyor ve fazla uykulu oluyd insan bebeğin daha küçük değil mi bunu kullanmak için çünkü alerji ilacıymış bu yan etkisi iştah açmakmış
Songul_hamza Sekerlik14 hi tamm o zman verirsin canım doktor sylemisse zaten uyku ve iştah aciyo normalde deri hastalıkları ilacı için bu yan etki uyku ve iştah aciyo
Nurbil Benim kuzenim kullandı iştah açıyor ama binbir türlü yan etkisi varmış ben de ben de kilo alayım diye kullanmıştım bir kaç defa aşırı baş dönmesi uyku olunca prospektüsü okumuştum hemen bıraktım