barlasatamommy vücudu için baby me organik vücut losyonu yüzü için bepanthol derma, her alt temizlemede bepanthol pişik kremi kullanıyorum hepsinden memnunum
hilalmehmet010417 byz1 Losyon olarak degilde bebek yağı kullanmanı tavdiye ederim nemlendirme açısından çok güzel her duştan sonra kızıma doğdu doğalı onu kullanıyorum şuan 3 yaşında hala da kullanırım dalinin avakadolu bebe yağı bizimkisi ☺️
ecemozdeninannesi byz1 merhabalar mustela ve biodermanın atopik ve hassas ciltlere özel serileri var, atoderm serisi.. öneririm . Bebek bakımında cilt bariyerini korumak için nemlendirme çok önemli
cemreninannesi_ byz1 mustelanın tüm serisi çok güzel ama ayçiçekleri olanını özellikle tavsiye ederim 🤍
Uraztos DevosMom merhaba Bioderma abcderm temizleme jeli olarak geçiyor, şampuan olarak yeterli midir bu? Bende alacağım oğluma ama temizleme jeli yazınca kafam karıştı
ebruegehan byz1 mustela stelatopia favorimiz . Beyaz tenli hassas ve deri döküntüsü oldu kaşıntılı alerji bi durum çok iyi oldu duştan sonra bunu kullanıyoruz artık . Önceden e bebeğin kendi losyonunu kullanıyorduk ama değiştirdik .
betulggd byz1 oğlum da bembeyaz ve aşırı hassas tenli hatta egzama problemi de var doktorumuzun önerisi ile linola kullanıyorum çok memnunum
ayssence Bir doktor bir kimyager markasının ürünlerini kullanıyorum bebeğimin cildine iyi geldi hatta bazen kendi yüzüme de sürüyorum