En son yine bayramda hastaydı ondan sonra öksürüğü olmuştu ayrıca. Şimdi yine boğazı şiş enfeksiyonu var. Hepsinde doktora gitti ilaç kullandı. Hatta 6 adet antibiyotik iğne yaptılar. Yine aynı yine aynı. Bende hamileyim onunla beraber çok ağır grip atlattım. Şimdi yine boğazım ağrıyor ve öksürüyorum. Neyi yanlış yapıyoruz anlamıyorum. Çokta dikkat ediyorum 😔