oguzhan2203 olabilir bizde insanız, bence rahat olun 🤗 benim kızımda 46 günlük gelişimi normal olduğu içi geceleri 5 saatte bir kalkıyoruz, doktor bu şekilde yönlendirdi. O yüzden çok normal, ne güzel sizde dinlenmişsiniz. Sütünüzde birikmiştir, afiyet olsun kuzucuğa🥰