Kızlar selam oğlum 2.5 aylık. Gündüzleri melek gibi sürekli uyuyor ama geceleri ayaktayiz. 12 saate kadar uyanık kalıyor aralarda yarim saat vs uyuyor o da kucağımda yatırıncs direkt uyanıyor. Deli gibi emmek istiyor, süt var bakıyorum memeyi ittiriyo mamayi bazen iciyo vugun mamayi da itti, emzigi de itiyo, kollarımı emiyo 😄 Aç diye emzirinxe kusuyo. Memeyi kendi birakiyo ama sanki ben zorla almışım gibi yapiyo tekrar memeyi alıp 4-5 çekip yine bırakıyor. Bunlar sadece akşamlar ve gece oluyor. Çok şükür gündüz yok. Yaşayan var mı acaba