Kızlar 1 aylık bebeğim var burnunu aspiratör ile temizliyoruz ama hep bi hırıltı içinde serum kullanmak istemiyorum nefessiz kalır diye korkuyorum bazen emerken öksürüyor boğazına kaçıtıyor bundan kaynaklımı yan çevirip hemen sırtına vuruyorum. Burnuna çok iyi açmamda taktik verirmisiniz birde bu emerken öksürmesi çok tehlikeli bişeymi