Bizde bugün vurulduk 2 civarı az önceye kadar hiç bir sıkıntı yoktu diğer aşılarında da olmamıştı bi sıkıntı ama az önce canından can kopar gibi ağladı kuzum benim ağrısı oldu diye tahmin ediyorum şimdi calpol verdim bende biraz daha iyi korkma her bebekte aynı etkiyi yapmıyor