28 aylık çocuğum henüz ikili cümle kurması yok her denileni
anlar renkelri şekilleri bilir söyler bazen kelimelerin ilk hecesini söyler bazende dediğini anlayamiyorum geçen hafta pskiyatri doktoruna gittik 2 ay bekle denildi ekran maruziyeti vardı son 1 haftada baya bı azalttık Max 30 dakika ya indirdim onda bile baya gözle görülür bir fark yaşadık etrafımızda çocuklar ile bilgi sahibi eğitimli bir arkadaşım bu çocuk için geç kalma kritik dönemdesin ilk 36 ay dil gelişmi çok önemli muhakkak dil terapisine gitsin çok geç kalan aileler var bu konuda dedi .28 aylıkken yada sizler ne zaman başladınız dil terapisine.