seniyirimmisdafaa kizlar buyuk emzik daha sacma geliyo bazen damak yapısı bozulmaması onemli olanya. bakınca kocaman ucu ağzında tutuyo. ama 0-6 daha minik damak yapısı icin daha zararsiz gibime geliyo sizce? nasil yaptınız siz
KuzeyinAnnesi03 seniyirimmisdafaa ben değiştirmeyi düşünmüyorum emzik değiştirmek meme reddi yapabiliyormus 6 7 Aydan sonra da zaten emmese de olur emzik 0 6 yla gittiği yere kadar devam ederim .
alinduhatg seniyirimmisdafaa bır sure sonra küçük geliyor ağzında tutamıyor mecbur geçiş yapıyorsunuz ama suan aklım olsa ek gıdaya geçtiğim zaman bıraktırırdım suan o kadar zorlanıyorum ki aklı tamamen eriyor ve meme meme diyip geziyor ortada