Kızlar merhabalar, 1 yaş 1 aylık kızım var 5 aydır yaklaşık kabızlık problemi çekiyoruz bir anda oluştu hiç böyle bir durum yoktu götürmediğim doktor yaptırmadığım tahlil kullanmadık ilaç kalmadı ama hâlâ aynıyız, geceleri yenidoğan bebek gibi gazdan sancıdan uyanıyoruz, sürekli libalaks fitillerle geçiyor hayatımız aranızda böyle bir durumla karşılaşan var mı? Nedir, nasıldır ne zaman geçer lütfen beni bilgilendirir misiniz 😢🙏🏻