4 aylık kızım. Hep eli gözlerine gidiyor. Resmen yoluyor, tırmalıyor. Uykudan uyanırken , uykusu varken değil sadece. Her zaman yapıyor bu hareketi. Nasıl vazgeçecek bilen veya bu hareketi tecrübe eden var mı?
Ayrıca gece de en uzun uyku saati 2 saate düştü.. ne zaman geçer bu durum?