Merhabalar. Doğum yapalı dört ay oldu. Emziren bir anneyim doğum haftası koltukaltımda bir ağrı hissettim kıl dönmesi sandım sonra bilye gibi elime bişey geldi. Yurt dışına yeni taşındım. Doğumda yalnızdım. Eşim kızımla ilgilendi kimse yoktu yanımda. Sezeryan olma durumum belli iken 24 saat doğum sancısı çektim. Stresten mi çıkmıştır acaba ? Sol koltukaltımda bu ve sol mememdede batan bir ağrı var. Mastit olmadım ama o gögsüm bir ara çok şişti sütten dolayı boşalttım ama süt kanalımı tıkandı bilemiyorum. Kaç kez sağlıkocagına gittim ultrasyon için hastaneye yönlendirmlerini istedim mamografi dahi istedim yaşımdan dolayı yapılmıyormuş. Üç aydırda ultrasyon bekliyorum. Sağlıkocagında doktor elle muyane etti ama içim rahat etmiyor en kötüsü aklıma geliyor. Böyle bişey yaşıyan varmı. Koltukaltında şişlik ve batan bir ağrı.