Arkadaşlar merhaba , 15 aylık bir kızım var ve 5,5 aylık hamileyim 2. Çocuğu en azından bu kadar erken istemiyordum tabi baya bir çöküş yaşadım öğrenince şimdide çok korkuyorum ya çok yorarsa ya kızımı ihmal edersem kafamda bir sürü şey bu tarz süreçlerden geçenleriniz dertleşelim süreci daha kolay nasıl geçirebilirim