Merhabalar. Hepsiburada veya Trendyol üzerinden yapılan telefonlar için değiş/tokuş kampanyası ve +4000 tl ek ücret olarak sistemleri varmış. Bu şekilde telefon alan ve değişim yapan oldu mu acaba ? Süreç nasıl işliyor 🙄 Bilen veya fikri olanlar yazarsa çok sevinirim çünkü +4bin tl ek ödeme ile çok iyi fiyatlardan almış oluyorlar telefonu değerlendirmeyi düşünüyorum 🙄