momyumy Kızlar 9 günlük yeni doğanız. Sürekli kafasını geriye atıyor sırtına doğru yatırıyor. Bu durumu yaşayan var mı. Doktora gittik kontrole ama sormayı unuttum. Tedirgin olmalıymıyım. Sürekli ama sürekli o kafa geriye atıyor normal mi acaba özellikle ağlayınca
OglumAsilturk Bu postu görmeden bi 15 dk önce bunun nedenini açıklayan bi video görmüştüm. Sebepleri olabilirmiş. Dil bağı olduğundan,reflüsü olduğundan,gaz sıkıntısı olduğundan.. Bunları hatırlıyorum. Doktora danışmanızda fayda var
esengulyldrm Arkadaşım bir süre doktor doktor gezdi bu sorun için hiçbir şey çıkmadı sonuc reflü ve o da 4. Ayında gecti emdişe etmeyin reflü sorununu gidermeye çalışın
momyumy Anatotales kusan bir bebek değil, doğduğundan beri 4-5 kere anca kusmuştur sadece bu aralar ağzından tükürük çıkartıyor reflüden mi acaba
berkuss momyumy merhaba bu sikayetiniz gecti mi benim bebegimde 2 aylik kucagimiza aldigimizda kafasini geriye dogru atiyor yada yan yatirirken kafasi geride kaliyor endiseleniuorum normal mi sizce
momyumy berkuss merhaba uzun bir süre bizimkide öyleydi bende çok endişelenmiş korkmuştum ama belli bir süre sonra şu an yalan olmasın belki üç belki dördüncü ayından sonra kendiliğinden bırakıyor çok uzun zaman oldu tam hatırlamıyorum dediğim gibi belki de daha erken belli bir süre sonra kesiyorlar merak etmeyin☺️
berkuss momyumy ya cok tesekkur ederim peki sizin bebiste kucaginizdayken basini geriye atiyormuydu benimki kucagima aliyorum kafasini geriye dogru atiyo doktora sordum normal dedi ama herkes neden kafasini geriya atiyor yukari dogru bakiyor diyor bende ister istemez panik oluyorum
subrk berkuss Elinizle başını desteklemeniz lazım bebek daha başını tutamıyor ki.Kucaginiza aldığınızda yüzü size donukken avcunuz boyun ve başını destekleyecek şekilde tutacaksınız.
momyumy Evet sürekli kafasını geriye atmak isitiyordu ve maalesef bizde de herkesin dikkatini çekiyordu ve bu oldukça canımı sıkıp kafama takmamı sağlıyordu. Ama dediğim gibi çok şükür belli bir süre sonra kesti sabırlı olun Emin olun sizinki de kesecektir inşallah
Tazeanne1010 Reflü sadece kusmayla olmaz. Öksürük tarzı bi ses çıkarıyor mu ona da bakmak gerekir. Bebeğimde 7. Aya kadar vardı ilk 1 ay kusma vardı sonra kusmalar fışkırır tarzda olmaya başladı. 4.ayda gıcık olmuşsa öksürüyor gibi yapmaya başladı. Dikkatli incele canım Reflü varsa emziriyorsan şurubunu veriyor doktor mamayla besleniyorsa ar ama veriyorlar