Kızım 16 aylık hatta haftaya 17 aylık olacak. Çok düzenli uykusu oldu bugüne kadar. Geceleri sadece emzik için uyanırdı kendi alır yatardı bulamayınca ben verirdim. Neredeyse 3 haftadır aralıksız uyku uyumadı. 2 saat uyur sonra mızmızlanmaya başlar. Mama yerse yer dalar ama yatağına koyduğumda uyanır. 5 gibi uyanır bir daha yatmaz bazen 7de uyanır. Normalde 8 bucuk gibi yatar 8 de de kalkardı. Dişleri geliyor sanırım her gece diş kremi sürmeme rağmen yok düzelmiyor. Çok uyutsam olmuyor erkenden uyandırıp düzene sokmaya çalışsam olmuyor. Her yolu denedim. En ufak sese karşı da hassas olmaya başladı. Araba geçse uyanır oldu. Hep park yatağında yatardı ama artık yer yatağı yaptım uyuyunca park yatağına koyuyorum uyanınca yer yatağına geçiyoruz. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Hiç benzer durum yaşayan oldu mu? Geçti mi? Tekrar yatağında yatar mı? Acaba kendi yanıma mı alsam diye düşünüyorum veya daha büyük bir yatağa mı geçirsem. 2 aydan itibaren tek yatıyordu odasında. Ben gidersem uyandığında gidiyordum.