Annelikdeneyimim- yenidoğanken 1 numarasını dememiştim, taşma yapmıştı çok fazla. Bir de bana fazla poşet gibi hışır hışır gelmişti molfixten sonra. Kullanmadım bi daha. Pure baby daha güzel, o da A101de satılıyor. Emiciliği de iyi. Bütün gece almıyorum altını bazı geceler taşma oluyor ama genel olarak memnunum.