kızım 16 aylık aslında 2 yaşına kadar emzirecektim. Fakat 2 yaşta malesef iznim bitiyor. Kızım çok emen bi çocuk değil sadece uykuya dalarken gündüz ve gece emiyor. Geceleri de 3 4 kere uyanıp emiyor bu bazen 1 kere de oluyor. Sabah uyandığında da meme istiyor.
Yazın dışarı çok çıkıldığı için çabuk unutur gibi ama bi yandan da daha erken mi diyorum. Sonbahar da zorlanırsam diye korkuyom. Daha yatağını ayırcam çünkü .
İlerde erken ayırdım siye cicdan azabı çeker miyim ?