Kelebekinci alerjik olabilir veya göz nezlesi de olabilir salgın olduğu için damla veriyorlar doktora gidip yazdırın bence .gözünü hep temizleyin temiz tutun keza burnunu da aspiratör ile sürekli temizleyin ve gözyaşı kesesine ellerinizi temizleyip sürekli masaj yapın bebekler için evde çokta yapılabilir bir şey olmuyor ya insan tedirgin oluyor büyüklerimiz çay sürermiş göz akmasına ama bebeğe uygulanmaz veya süt damlat diyorlar ama endişe ediyor insan doktorun yazacağı damla hemen etki edecektir çok geçmiş olsun çok🙏🏻🩷