Matmazzel1 dothloki montessori yatak aldık yavru yataklı olanlardan şimdilik ben yavru yatakta yatıyorum kendi alışsın diye yatağında uyandığında yanına uzanıp emzirip tekrar t dönüyorum belki bıraksamda olur ama içim rahat etmiyor tek bırakınca