Merhaba arkadaşlar bugün saat 11:00 gibi birinci ay aşısını yaptırdık fakat o saatten bu saate kadar toplam 15 20 dakika uyanık kalmıştır.saat 12,15,17 olmak üzere üç kere emzirebildim o da uyurken zorla. Bu durumun aşıyla alakası olabilir mi?
Bu aşıdan sonra böyle bebeği uyuyan oldu mu?