Aseliiimmm Çocuğu geniz eti ameliyatı olan var mı? Bugün 3. Günümüz geceleri tıkanıp kalkıyor ağlıyor bır akıntı varda nefes alamıyor gibi?
starwomen Aseliiimmm Geçmiş olsun. Ben olmuştum da ilk 1 hafta süreç biraz zor oluyor o zamanlarımı hatırlıyorum nefes alamadıkça uyanıyordum.
Aseliiimmm Busra0211 anladım canım. Ameliyat sonrası soğuk algınlığı geçiriyormuş çocuk doktoruna gittik. Serum takıldı
Havinkaya Aseliiimmm merhabalar bizde geniz eti ameliyatı olduk 4. Günümuz fakat burnu çok tıkalı sizinde öylemiydi ? Korkuyorum acaba boşunamı yaptık diye