3 buçuk aylık bebeğim sadece kucağımda uyuyor yatağına koyduğum anda açıyor gözlerini böyle değildi çok güzel sorunsuz uyuyordu ama son 3 haftadır böyle tükendim artık 3 aylık olup aynı durumu yaşayan var mı atak haftası mı uyku gerilemesi mi bilemiyorum