kbrbrs Merhaba Mastit oldum ve antibiyotik kullaniyorum.48saat geçti ve maksimum 30ml süt çıkıyor mastitli memeden. Tekrar nasil cogalir?4.5aylik bebeğim meme reddi var.Bu sebeple sagip veriyorum.
Ssude kbrbrs evet çoğalır ama emmesini sağlayabilsen daha hızlı çoğalır. Bizde ten tene temas hep işe yarıyor.