Saçlarım dökülüyo ve cansız biraz kına yakmayı düşünüyorum daha önce hiç yakmadım ve daha önce saçımı da boyatmadım. Saçlarım açık kumral rengi beyaz tenliyim ve yeşil gözlüyüm kına yaksam nasıl bi renk çıkar ortaya yakışır mı acaba? Bi de saçımda egzama var ona da iyi gelir mi acaba? Uzun zamandır saçımı boyatmak istiyorum ama saçlarıma daha fazla zarar vermek istemiyorum saçlarım azaldı zaten