Kızlar selam benim bebeğim 82 günlük. Bu ara çok fazla gitmem gereken yer oldu kaynımla görümcem aynı anda sözlendi , e onların istemesi ıvırı zıvırı 5-6 akşam bir yerlere gitmek zorunda kaldım. Bebeğimde uyku saatinde bir yere çıkınca aşırı huzursuzlanıyor , kalabalığı sevmiyor. Bugün kaynımın sözü vardı gideceğimiz yer 1 saat uzaklıkta. Yolda gidene kadar 1 saat ağladı hiç bir şekilde sakinleştiremedim nefesi gidene kadar ağlıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum o öyle olunca. Gidincede orda zor sakinleşti emerek. 2 hafta sonra da görümcemin nişanı var salonda , orda ne yapacağız diye düşünüyorum bebeğim rezil oluyor. Gündüz de annemlere gidince bile düzen bozuluyor ya da bizim eve biri gelse bile hemen uyku düzeni şaşıyor. Ne yapacağım böyle nereye kadar böyle gidecek artık evden çıkmak istemez oldum. Siz nasıl idare ettiniz bu durumları ?