Kızlar selam kızım 19 aylık taklit yeteneği çok güzel, mimiklerini fln çok güzel kullanıyor . Komut alıyor . Ne söylesek anlıyor . Ve bizi çok güzel dinliyor. Etkinliklerde fln çok iyi aşırı güzel gözlemci . Ama konuşmuyor yani tabiki kelimeleri var anne baba abisinin adı mehmet meme , mama , su , adda , al , gel ve beş altı kelimesi daha var . Fakat hep aynı kelimeler yeni kelime eklenmiyor . Hayvan seslerini çıkarıyor . Aynı durumu yaşayan var mı