Güzel anneler sizlere minik bir sorum olacak. 6 aylık minik bir kızım var. Perşembe günü ek gıdaya başlayalı ikinci haftamız olacak. 3 gün kuralı ile gidiyorum ve şimdiye kadar yoğurt, havuç, kabak, patates yedi. Bu çarşamba şehir dışına gezmeye gideceğiz ama ful dışarıda olacağımız bir gün olacak. Çarşamba günü yeni bir gıda tatması gerekiyor. Buralar çok sıcak yanımda hazırlayıp bebeğime o gün ne tattırabilirim? Avakado düşündüm ya da brokoli mi haşlasam yanıma alsam güzelce sizlerin önerisi olursa çok mutlu olurum. Termal çanta var içerisinde buz torbası gibi bir şey var. Muhafaza edebilirim sanırım. Cam kavonoz da kızımın yoğurdu mesela yanıma alsam kötü olur mu? İlk anneliğim deneyimlerinizi bekliyorum ❤️