Kızlar bu ara o kadar yoruluyorum ki geceleri bebeğim memeye kalkınca emzirirken uyuya kalıyorum hatta 1 2 gündür rüya bile görüyorum saçma sapan bebeğimde garibim kucağımda uyuyor Dün sağolsun eşim tuvalete kalkarken görmüş uyandırdı hemen bunun önünü nasıl alıcam sizde de oluyor mu inşallah birdaha bu durumu yaşamam kendime çok kızıyorum bebeğime bişey olacak diye de çok korkuyorum of 😫😫😢😢