Kızlar, 4 ay 20 günlük. Uykusu, beslenmesi çok düzenliyken 2 gündür her şey alt üst oldu.
Gece sık sık uyanıyor. Ne meme ne biberon emiyor. İkisini de reddediyor. Emdiği zaman da ağlama atakları geliyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Deneyimli annelerim siz nasıl atlattınız bu dönemleri?