tefe kayinvalidem ve eşimle yaptık.Kagida çizdik yazdık kırmızı kağıda sardık gül ağacına bağladık dualarla.Ben hiç duymamıştım kayinvalide tarafı yaparmış böyle.Gorumcemle yapmışlar yaptıktan 5 ay sonra ev almışlar kendide aynı şekilde ev araba almış.Bende bahçeli bi ev araba bilezikler 5i 1 yerde kolye 🤣🤣bedenime sağlık evime bereket çocuklarıma sağlıklı uzun ömür vs yazdım bakalım