Benguu_72 tabiki oturduğum yerden gelirdi kendimden tiksinirdim o derece hiç şaşmazdı her adet sonrası olurdum bu otu kaynattım sürahiye koydum her WC sonrası onunla yıkadım hatta ilk gün yaptığımda pamuğa döküp vajinamın içine doğru beklettim pamuğu 2 saat kadar falan diğer günler 20 gün oldu yaklaşık aksatmadım yıkadım ve geçti yani şu an adetim bitti ama mantar olmadım o kadar mutluyumki aynı zamanda ( canditonHa) isimli fitili kullandım 5 adet olanından Google yazın çıkıyo vede ( dıflucan ) isimli mantar hapı içtim içinde tekli olanından otla beraber bunları kullandığım ilactanmı otttanmı sebeb geçti bilimiyorum ama şu 2 sene içinde bi bu ilaçları kullanmadım bide tetra otunu bunları kullanınca geçti umarım sizinde geçer