asl467_ bu günler geçecektir elbette. Bebek bunlar. Büyüyorlar. Sen ben gibi kendilerini doğru düzgün ifade edemedikleri için, olmayacak yerde sert tepkiler verebiliyorlar. O arkadaş dediğin insan ile görüşmeyi kesersin olur biter. beben sinirlenince sakin kalmaya çalış. Çünkü sinire sinir ile karşılık verince daha çok ters yapası geliyor çocukların maalesef. Nazının geçtiği yerlere, insanlara gitmen daha mantıklı. Çocuk böyle yapıyor diye eve kapatmayın kendinizi. Sosyalliğe ihtiyacımız var anne ve bebe olarak. Sıkmayın canınızı lütfen.