Bakya mehlika0 aynı durumu yaşıyorum umarım ateşi çıkmaz evladınızın geçmiş olsun Biz dr gittik ateşte başlayınca antibiyotik ve ateş düşürücü kullanıyorum 😔
Marsila mehlika0 Sürekli burununu aç temizle canım. Calpol ver gerekir ise antibiyotik başlanır . Öksürük varsa ak günlük sakızı al tavaya koy dumanını pamuğa çektir bebeğinin sırtıma ve göğsüne koy aklıma bunlar geldi
Bakya mehlika0 yapabileceğiniz tek şey şimdilik burnunu sürekli temizlemek ve emziriyorsanız soğan ve sarımsak bol tüketip emzirmek
Ecmeliko mehlika0 serum fizyolojik hava şeklinde verin isterseniz iyi geliyor. Ben kızıma genellikle hava veriyorum ilaçlı olanlardan yoksa şurup hep ishal yapıyor
jap mehlika0 soğanı ortadan böl üzerine karanfil batır gece yatarken başucuna koy burnunun açık kalmasını rahat uyumasını sağlar. Gün içinde de burun temizliğini yap sürekli. Burun açık olmazsa iyileşemez