Selam kızlar 🥰 benim 2 oğlum var. Büyüğü 4.5 yaşında ona 3 yaşına yaklaşmışken tuvalet eğitimi verdim. Hemende öğrendi sağolsun 😂 şimdi 2. Bebe 13 aylık. Çişin var mı deyince tuvalete gidiyor 😂 sizce çiş öğretmek için çok erken mi 😵💫 çocuk bakımında en korktuğum şey bu durum o yüzden ilkini çok geçe bıraktım😂😂😂 bunda erken mi davransam