Bazen doktor antibiyotik verdiğinde 5 gün kullanılacak diyor bana bence yeterli durumu da iyiyse durdukça sarariyor zaten içindeki sıvı. Çok fazla kullanmaktan ben imtina ediyorum açıkçası şişenin dibine kadar bitirmiyorum mesela. Bağırsakları mahvediyor nihayetinde.