Kızlar bebegm 6 aylık. Bir haftadır geceleri satte bir uyanıp aglıyo kendi kendine uyku eğitimi vermeye calısıyorum ama nerde hata yapıyorum anlamadım. Gündüzleri en fazla üç saat uyuyo aksam 10 dan önce uyutamıyorum tam uyuttum diyorum bir saat sonra başlıyor ağlamaya.uyku eğitimi alan anneler bu işin püf noktaları aşamaları neler bilen varsa yardımcı olabilir mi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️